Voorzitter Louis Bouchez

“Ik ben werkzaam als advocaat ondernemingsrecht en partner bij Kennedy Van der Laan in Amsterdam.”

“Doordat een van onze kinderen meervoudig gehandicapt is ken ik de thematiek waar Stichting KOOS zich mee bezig gaat houden. Vanwege het doel van de Stichting en het belang van de kinderen waar het om gaat wil ik mij graag inzetten voor de Stichting.”

Alt Text

Penningmeester Ruud van Enter

“Na een start in de bank- en accountantsbranche ben ik vanaf 1970 actief in het bedrijfsleven op een breed financieel en economisch terrein, aangevuld met een goed inlevingsvermogen voor commerciële zaken. In de periode 1970 t/m medio 1976 deed ik dat in loondienst. In het jaar 1976 startte ik met een eigen middelgroot administratiekantoor in Heerhugowaard. In 1999 is het kantoor verkocht aan een andere marktpartij. Sinds 2005 weer terug in het oude vak van administratieve en fiscale diensten en nu alleen samen met echtgenote Gabrielle. Daarnaast vervul ik een aantal adviseurschappen.“

“Ik ben onder de indruk van Moniek haar enthousiasme en bevlogenheid met haar doelgroep en ben desgevraagd graag bereid mij in te zetten voor Stichting KOOS en te helpen de gekozen doelen te realiseren.”

Alt Text