Steun Stichting KOOS

Alt Text

Steun Stichting KOOS en help zo mee om onze kinderen de beste mogelijke ontwikkelingsstimulatie en zorg te bieden!

Stichting KOOS maakt geen winst op activiteiten en is daarom voor een deel afhankelijk van subsidies, giften, donaties en sponsoring. Stichting KOOS is door de belastingdienst erkend als een algemeen nut beoogde instelling, ANBI. Met deze erkenning zijn giften aan Stichting KOOS aftrekbaar voor donateurs (zowel voor inkomsten- of vennootschapsbelasting). Wilt u ons steunen?

U kunt direct doneren door op het hartje klikken. Alvast bedankt voor uw donatie!

Geld inzamelen | Doneeractie.nl

Denkt u dat u op een andere manier iets voor Stichting KOOS kunt betekenen? Bijvoorbeeld door het leveren van een product of dienst? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.