Een dag bij Stichting KOOS

Een dag bij Stichting KOOS heeft een vaste opzet waarin flexibiliteit mogelijk is. Rekening houdend met de hulpvraag en behoeften van de kinderen die bij ons naar school komen.

De globale dagindeling ziet er als volgt uit:

• 08.15 uur tot 08.45 uur

Kinderen mogen gebracht worden

• 09.00 tot 12.00 uur

- De dag wordt geopend in de kring
    - Activiteit/tijd om te spelen en te leren/tijd voor therapie, waar mogelijk samen met basisschoolleerlingen
    - Eet- en drinkmoment
    - Buiten spelen samen met basisschoolleerlingen

• 12.00 uur tot 15.00 uur

- Lunch
    - Snoezelen/rustmoment
    - Eet- en drinkmoment
    - De dag wordt afgesloten

• 15.00 uur tot 15.15 uur

- Kinderen kunnen opgehaald worden

Op woensdagmiddag zijn we gesloten.

Door de hoge bezetting is het mogelijk om in dit dagprogramma flexibel te zijn. Dit biedt bijvoorbeeld de mogelijkheid om een kind vaker te verzorgen wanneer dit nodig is. Ook is er de mogelijkheid om een rustmoment te creëren wanneer een kind dit nodig heeft.

Openingstijden

Stichting KOOS volgt de schooltijden van de basisschool om zoveel mogelijk mee te gaan in het schoolritme. Stichting KOOS is ook tijdens schoolvakantie open. We zorgen dan voor een meer ontspannen dagprogramma.

Wel sluiten we op Nationale feestdagen.